وقت سفارت شنگن
وقت سفارت برای ویزای شینگن اسپانیا :
وقت سفارت برای ویزای شینگن اسپانیا :
آژانس هواپیمایی پارمیدا سیر پارس برای رزرو وقت از BLS International استفاده میکند. برای اخذ ویزای اسپانیا باید رزرو هتل معتبر، بلیط رفتوبرگشت و برنامه سفر دقیق ارائه دهید.
مدارک مالی مانند گواهی تمکن بانکی و مدارک شغلی نیز از الزامات اصلی هستند و نشاندهنده توانایی شما برای پوشش هزینههای سفر خواهند بود. اسپانیا به جزئیات مدارک توجه زیادی دارد، بنابراین هر گونه نقص میتواند منجر به تاخیر یا رد درخواست شود.
آژآنس مسافرتی پارمیدا سیر پارس با ارائه خدمات وقت سفارت اسپانیا، به شما در تهیه مدارک، ترجمه و رزرو وقت کمک میکند. با استفاده از خدمات ، میتوانید فرآیند اخذ ویزای اسپانیا را با اطمینان بیشتری پشت سر بگذارید و به هدف سفر خود برسید
انواع وقت سفارت اسپانیا :
وقت سفارت اسپانیا برای اهداف مختلفی توسط سفارت ارائه میشود که شامل سه دسته اصلی است:
1. وقت ویزای کوتاهمدت (Short-Term Visa): این نوع وقت برای متقاضیانی است که قصد دارند برای یک دوره کمتر از ۹۰ روز به اسپانیا سفر کنند. این نوع ویزا، زیرشاخهبندی خاصی برای اهداف متفاوت سفر ندارد و وقتها همگی تحت عنوان ویزای شینگن قرار میگیرند.
2. وقت ویزای بلندمدت (National / Long-Term Visa): این ویزا برای اقامتهای طولانیتر از ۹۰ روز صادر میشود و زیرشاخههای مختلفی دارد که شامل موارد زیر است:
•ویزای تجاری بیشتر از ۹۰ روز (Business Visa)
•ویزای دیجیتال نومد (Digital Nomad)
•ویزای فرزندان و همسر شهروندان اتحادیه اروپا (Family Member of EEA/EU Nationals- Parents and Children only)
•ویزای الحاق به خانواده (General Scheme for Family Reunification)
•ویزای سرمایهگذاری و تحقیقات (Ley 14/2013 - برای پژوهشگران، کارآفرینان و کارآموزان)
•ویزای اقامت غیر کاری (Non-Working Resident Visa)
•ویزای دانشجویی (Student Visa)
•ویزای توریستی بیشتر از ۹۰ روز (Tourist Visa)
•ویزای کاری (Work Visa)
3. وقت لگال / تایید مدارک: این دسته برای افرادی است که نیاز به تایید مدارک خود توسط سفارت اسپانیا دارند. طبق رویه جدید، درخواست وقت لگال (Legalization) و تایید کپی (Compulsa) نیز منحصراً باید از طریق کارگزاری BLS انجام شود و در ادامه به نکات آن میپردازیم.
مدارک لازم برای وقت سفارت اسپانیا:
برای درخواست وقت سفارت اسپانیا، فقط به یک عکس واضح و اطلاعات پاسپورت نیاز است. اما برای حضور در کارگزاری ویزای این کشور، باید مدارک زیر را همراه خود داشته باشید. مدارک ویزای اسپانیا باید توسط دارالترجمههای مورد تایید به زبان اسپانیایی ترجمه شود و نیازی به گرفتن تائیدیه از دادگستری و وزارت امور خارجه نیست
•فرم درخواست ویزای اسپانیا
•دو قطعه عکس 3.5 × 4.5
•پاسپورت معتبر متقاضی و کلیه گذرنامههای قبلی
•گردش حساب و تمکن مالی
•رزرو بلیط رفت و برگشت هواپیما
•واچر هتل
•اصل و ترجمه کلیه اسناد ملکی
•رسید پرداخت هزینهی ویزا
•گواهی اشتغال به تحصیل و یا نامه اشتغال به کار
•بیمه مسافرتی
وقت تایید مدارک سفارت اسپانیا:
•در حال حاضر، برای گرفتن وقت لگالایز سفارت اسپانیا و رونوشتهای تایید شده باید مستقیماً با کارگزاری BLS در ارتباط باشید. بنابراین، دیگر نیازی به ارسال نامه به زبان اسپانیایی به سفارت نیست و درخواستهای ارسال شده از طریق ایمیل پردازش نخواهند شد.
•این فرایند به صورت انفرادی نیز امکانپذیر است، اما به دلیل تعداد بالای متقاضیان، ظرفیتها بسیار محدود بوده و ممکن است وقت باز در جدول وقتدهی BLS به راحتی در دسترس نباشد. بنابراین، اگر زمان برای شما اهمیت دارد، بهتر است برای وقت تایید مدارک سفارت اسپاینا از طریق آژانسها اقدام کنید.
•نکات کلیدی:
•محل مراجعه: برای لگال، مدارک خود را باید به کارگزاری BLS تحویل دهید.
•هزینه: هزینه لگالایز هر مدرک ۵ یورو است که باید به صورت نقدی به همراه هزینه خدمات کارگزاری پرداخت شود.
•مدت زمان: فرایند لگال شدن مدارک به طور میانگین ۷ روز کاری زمان میبرد.
وقت پرایم سفارت اسپانیا:
.اگر به دنبال راهی برای گرفتن وقت سفارت در سریعترین زمان ممکن هستید یا ساعات کاری عادی کارگزاری برای شما مناسب نیست، وقت پرایم میتواند گزینه مناسبی باشد. با استفاده از وقت Prime و با پرداخت هزینه اضافی میتوانید خارج از ساعات کاری معمول (یکشنبه تا پنجشنبه: ساعت ۷:۳۰ تا ۸:۳۰ صبح و ۱۵:۰۰ تا ۱۶:۰۰) درخواست ویزای خود را ثبت کنید.
•بسیاری از افراد برای دریافت وقت سریعتر از این سرویس استفاده میکنند، اما وقت پرایم لزوماً همیشه زودتر از وقتهای عادی در دسترس نیست و حتی ممکن است برای برخی از انواع ویزا امکان گرفتن این نوع وقت وجود نداشته نباشد.
وقت vip سفارت اسپانیا:
وقت VIP که با نام سالن تشریفات (Premium Lounge) نیز شناخته میشود، با وقت پرایم متفاوت است. این سرویس صرفاً برای راحتی و تسهیل فرایند درخواست طراحی شده و هیچ تضمینی برای دریافت زودتر وقت یا پاسخ سریعتر به درخواست ویزا به شما نمیدهد. تصمیم نهایی در مورد صدور ویزا کاملاً به عهده سفارت اسپانیا است.
با استفاده از خدمات سالن تشریفات کارگزاری BLS میتوانید از مزایای زیر بهرهمند شوید:
•ثبت سریعتر درخواست در محیطی اختصاصی
•خدمات فتوکپی و پیامک رایگان برای اطلاع از وضعیت درخواست
•ارسال پاسپورت با پیک رایگان
تغییر یا لغو وقت سفارت اسپانیا:
•امکان تغییر تاریخ و ساعت وقت رزرو شده سفارت اسپانیا وجود ندارد و برای این کار باید وقت قبلی را لغو کرده و دوباره اقدام به رزرو وقت جدید کنید.
•نحوه لغو وقت سفارت اسپانیا
•اگر به هر دلیلی قادر به استفاده از وقت رزرو شده خود نیستید، میتوانید آن را به صورت آنلاین لغو کنید. برای این کار، وارد حساب کاربری خود در سایت BLS شوید و در بخش My Appointment اقدام به لغو وقت کنید. این کار باید حداقل ۴۸ ساعت قبل از تاریخ مراجعه شما انجام شود. در صورت کنسل کردن وقت سفارت اسپانیا، سیستم به مدت ۴۸ ساعت به شما اجازه رزرو وقت جدید با همان شماره پاسپورت را نمیدهد. اما پس از گذشت این بازه زمانی، میتوانید مجدداً برای دریافت وقت جدید اقدام کنید.
خدمات کارگزاری سفارت اسپانیا:
جهت راحتی بیشتر و صرفهجویی در وقت مراجعهکنندگان خدمات مکملی را نیز ارائه میدهد. این خدمات مکمل در تسریع و تسهیل ثبت درخواست ویزا به شما کمک خواهند کرد. استفاده از خدمات زیر اختیاری بوده و در روند بررسی درخواست شما تاثیری نخواهند داشت.
خدمات کارگزاری هزینه خدمات
سیستم ارسال پیامک 4 یورو
ارسال پاسپورت تهران: ۱۳ یورو، شهرستانها: ۲۲ یورو
فتوکپی ۰.۵ یورو به ازای هر صفحه
وقت VIP ۹۰ یورو
عکاسی 10 یورو
وقت سفارت Prime 55 یورو
دریافت پاسپورت خارج از ساعت اداری 13 یورو
انگشت نگاری سیار اسپانیا:
متقاضیانی که به دلیل محدودیتهای جسمانی، زمانی و یا تعداد بالا امکان مراجعه حضوری در دفتر کارگزاری برایشان میسر نیست میتوانند در منزل یا محل کار، درخواست ویزای خود را ثبت کنند. بدین ترتیب، مدارک و اطلاعات بیومتریک شما توسط مامور انگشت نگاری جمعآوری خواهد شد.
تعداد متقاضی هزینه درخواست
1 تا 5 نفر 200 یورو
6 تا 10 نفر 150 یورو
بالای 10 نفر 120 یورو
سفارت اسپانیا در تهران:
آدرس مرکز درخواست ویزای اسپانیا (BLS International) 🏢
تمام امور مربوط به ویزا و نوبت دهی سفارت اسپانیا از طریق کارگزاری رسمی این کشور، یعنی BLS، انجام میشود. فرقی نمیکند که شما برای ویزای شینگن یا ویزای بلندمدت اسپانیا اقدام کردهاید، در هر صورت برای تحویل مدارک، باید به آدرس :
تهران، خیابان خالد اسلامبولی، نبش خیابان ۲۱، پلاک ۱۳۷، ساختمان شیراز، طبقه ۱ مراجعه کنید.
ساعات تحویل مدارک: یکشنبه تا پنجشنبه، از ساعت ۸:۳۰ تا ساعت ۱۴
ساعات تحویل گذرنامه: یکشنبه تا پنجشنبه، از ساعت ۱۴ تا ساعت ۱۶
راههای ارتباط با کارگزاری اسپانیا:
•تلفن تماس 92000135 021
•پست الکترونیک info@spainvisa-iran.com
.....................................................................................................
راهنمای ویزای توریستی فرانسه :
اگر قصد اخذ ویزای توریستی فرانسه را دارید، پیش از هر چیزی لازم است با اطلاعات کلی در مورد آن آشنا شوید تا به دریافت راهنمایی صفر تا صد ويزاي توريستي فرانسه، گامی محکم و مصمم برای رسیدن به اهداف خود بردارید.
در سالهای قبل دولت برای ارائه ویزای فرانسه شرایط سختگیرانهای درنظر گرفته بود، اما در حال حاضر سختگیریها کاهش پیدا کرده است و در کمترین زمان ممکن میتوانید ویزای توریستی فرانسه را دریافت کنید. تنها چیزی که لازم است داشته باشید، شرایط و مدارک مربوط به آن است که شرکت پارمیدا سیر پارس قبل از ارسال درخواست و مدارک شما آن را بررسی میکند تا اگر ایرادی وجود دارد، ابتدا آن را رفع و سپس اقدام به درخواست ویزا کنید.
ويزاي توريستي فرانسه در واقع همان ویزای کوتاهمدت تایپ C یا ویزای یکپارچه شینگن (Uniform Schengen Visa) است. با داشتن ویزای توریستی شینگن فرانسه میتوانید برای مدت زمانی که ویزا داده شده در فرانسه یا سایر کشورهای حوزه شینگن اقامت داشته باشد و از 29 کشور اروپایی بازدید کنید
مدارک لازم برای ویزای توریستی به فرانسه :
یکی از مهمترین مراحل درخواست ویزای توریستی شینگن فرانسه ارائه مدارک لازم برای آن است. در این بخش لیستی از مدارک مختلف را که برای دریافت ویزای توریستی به فرانسه نیاز است را بررسی میکنیم
چک لیست ویزای توریستی فرانسه :
اولین گام برای دریافت هر نوع ویزای فرانسه آشنایی با مدارک و شرایط لازم آن است. کارشناسان بخش ویزای شینگن پارمیدا سیر پارس با دانش روز و تجربه چند ساله چکلیستی شخصیسازیشده از مدارک موردنیاز شما را فراهم میکنند تا بهترین نتیجه را دریافت کنید.
مهمترین مدارک لازم برای ویزای توریستی فرانسه، مدارک اولیه است که در جدول زیر آمده است:
1-پاسپورت
ارائه پاسپورت با 6 ماه اعتبار و حداقل 2 صفحه خالی
2- پاسپورت قبلی
ارائه پاسپورت قبلی در صورت وجود لیبل ویزای کانادا، شنگن و کشورهای معتبر
3-عکس :
ارائه 2 قطعه عکس 3.5 * 4.5
4- فرم درخواست ویزا :
پر کردن فرم مربوط به درخواست ویزای شنگن با اطلاعات فردی دقیق
5- تمکن مالی :
ارائه تمکن مالی و گردش حساب مربوط به 3 ماه اخیر
6-هزینه ویزا :
ارائه رسید پرداخت هزینه ویزا
7-مدارگ شغلی :
ارائه مدارک شغلی برای اثبات وابستگی به کشور مبدأ
8- بیمه مسافرتی:
بیمه با حداقل پوشش 30 هزار یورو
9- بلیط هواپیما
ارائه بلیط رفت و برگشت هواپیما
10-واچر هتل
ارائه مدارک مربوط به رزرو هتل در فرانسه
11-دعوتنامه
|در صورتی که دعوتنامه دارید، باید هنگام درخواست ویزا ارائه شود
ارائه تمام مدارک بالا برای گرفتن ویزای توریستی فرانسه ضروری است و قبل از درخواست باید حتماً آنها را آماده کنید
مدارک شغلی لازم برای اخذ ویزا فرانسه توریستی:
یکی از مهمترین مدارکی که لازم است برای ويزاي توريستي فرانسه ارائه شود، مدارک شغلی است. این دسته از مدارک برای آفیسر ویزای شنگن از دو نظر اهمیت بسیاری دارد؛ یکی وابستگی به کشور مبدا و دیگری تضمین درآمد ماهانه.
در نامه اشتغال به کار در سازمان یا شرکت خاص باید موارد زیر درج شده باشد:
1.حقوق دریافتی
2.زمان شروع به کار
3.سمت شغلی در سازمان
4.نامه کارفرما یا سرپرست
5.موافقت مدیریت با مرخصی برای سفر به فرانسه
عدم وجود هر یک از موارد بالا در نامه میتواند منجر به ناقص بودن آن شود! بنابراین پس از دریافت نامه از طرف شرکت یا سازمان حتماً وجود تمام موارد بالا را بررسی کنید تا با مشکل خاصی روبرو نشوید.
ویزای توریستی فرانسه بدون دعوتنامه:
یکی از مهمترین سوالاتی که ممکن است برایتان پیش بیاید، این است که درخواست ویزای توریستی فرانسه باید حتماً به همراه دعوتنامه باشد؟ خیر! الزامی به ارائه دعوتنامه برای گرفتن ويزاي توريستي فرانسه نیست اما وجود آن میتواند روند دریافت ویزا را سریعتر و راحتتر کند.
همچنین شانس بیشتری برای آن خواهید داشت و به همین دلیل اگر آشنایان شما در فرانسه زندگی میکنند، حتماً با دعوتنامه اقدام به درخواست ویزای توریستی شینگن فرانسه کنید.
شرایط ویزای توریستی فرانسه :
قبل از ارسال درخواست ویزا ، لازم است شرایط آن را بدانید. شرایط ویزای توریستی به فرانسه عبارتند از:
•ارائه برنامه سفر
•ارائه مدارک شغلی لازم
•ارائه نامه تمکن مالی به همراه گردش 3 ماه اخیر
•ارائه مدارکی برای اثبات وابستگی به کشور مبدأ مانند سند ملک و مدارک هویتی
•سابقه سفر به کشورهای معتبر بزرگ مانند کانادا، استرالیا، انگلیس و کشورهای حوزه شینگن
داشتن تمام شرایط بالا الزامی است و کامل بودن آن نقش مهمی در جواب ويزاي توريستي فرانسه خواهد داشت
سابقه سفر به شنگن برای دریافت ویزای توریستی فرانسه:
یکی از نکات مهم و تاثرگذار برای دریافت ویزای توریستی شینگن فرانسه، داشتن سابقه سفر خوب است. ردپای هر سفر در پاسپورت شما میماند؛ این سابقه نشاندهنده علاقمندی شما به سفر و بازگشت به خانه پس از ثبت خاطرات جدید است. سابقه سفر برای آفیسر ویزای توریستی برخی کشورها مانند استرالیا، آمریکا، کشورهای شنگن یا حتی ویزای توریستی کانادا اهمیت بسیاری دارد.
اگر سابقه سفری مناسب و کافی در پاسپورت شما ثبت نشده، نگران نباشید. تورهای تفریحی پارمیدا سیر پارس بهترین فرصت برای کسب تجربه جدید و جذابتر شدن سابقه سفر شماست. معمولا سفرهای گروهی و تورها فرصت مناسبی برای ایجاد سابقه سفر خود در پاسپورت هستند.
تمکن مالی برای ویزای توریستی فرانسه :
در میان شرایط ويزاي توريستي فرانسه، تمکن مالی اهمیت بسیار بالایی دارد که شرایط آن بهصورت زیر است:
•3 هزار یورو به ازای هر نفر
•1400 یورو به ازای همسر
•750 یورو به ازای هر فرزند
علاوه بر موارد بالا شما باید بتوانید امکان پرداخت هزینههای سفرتان را هم ثابت کنید که بستگی به مدت زمان اقامت در این کشور دارد. معمولاً برای اثبات توانایی پرداخت باید روزانه 65 یورو بابت اقامت در هتل و 120 یورو بابت هزینههای دیگر درنظر بگیرید.
همچنین برای اثبات تمکن مالی ویزای شینگن میتوانید از روشهای زیر استفاده کنید:
•ارائه سند ملکی: اگر ملکی دارید میتوانید سند آن را بهعنوان پشتوانه مالی ارائه کنید.
•ارائه گردش حساب 3 ماه اخیر: گردش حساب باید حتماً در زمان و یک حساب بانکی مشخص باشد. همچنین بانک صادرکننده و سفارت فرانسه هم باید آن را تایید کند.
•ارائه گواهی مالی از محل کار افراد: ارائه مدارک درآمد ثابت در محل کارتان برای اثبات توانایی پرداخت هزینههای سفر به فرانسه میتواند بهعنوان تمکن مالی استفاده شود.
هر چقدر مدت زمان اقامت بیشتر باشد، تمکن مالی بیشتری نیاز است
مراحل اخذ ویزای توریستی فرانسه :
نحوه اخذ ويزاي توريستي فرانسه و مراحل آن یکی از مهمترین موضوعاتی است که برای دریافت آن باید بدانید. 6 مرحله دریافت ویزای توریستی شینگن فرانسه عبارتند از:
1.تکمیل فرم درخواست ویزا:
2.بررسی شرایط و جمعآوری مدارک چکلیست:
3.گرفتن وقت سفارت:
4.حضور در سفارت برای تحویل مدارک و انگشتنگاری:
در همان وقت گرفته شده، در سفارت حاضر شوید تا مدارکتان را تحویل دهید و مراحل انگشتنگاری را طی کنید
5.دریافت نتیجه ویزا و پاسپورت:
با طی کردن مراحل بالا و پرداخت هزینههای ویزای توریستی شینگن فرانسه میتوانید ویزای خود را دریافت کنید و برای سفر آماده شوید. البته در نتیجه درخواست ويزاي توريستي فرانسه تضمینی وجود ندارد و همهچیز بستگی به شرایط و مدارک ارائه شده خواهد داشت
فرم درخواست ویزای توریستی فرانسه:
یکی از مهمترین مراحل دریافت ویزا، تکمیل فرم درخواست آن است. بر اساس تجربه ویزای توریستی فرانسه، هر چقدر اطلاعات دقیقتر و کاملتر باشد شانس بیشتری برای دریافت ویزای توریستی شینگن فرانسه دارید.
پیشنهاد میکنیم پر کردن فرم و ارسال درخواست ویزا را به مجموعه پارمیدا سیر پارس بسپارید تا احتمال ریجکت شدن آن به حداقل برسد. در این صورت نه تنها شانس زیادی برای گرفتن ویزای توریستی سفارت فرانسه در تهران دارید، بلکه در کترین زمان ممکن است ویزا صادر میشود.
مدت زمان دریافت ویزای توریستی فرانسه:
یکی دیگر از سوالات مهم در مورد ويزاي توريستي فرانسه تضمینی، مدت زمان دریافت آن است. معمولاً بین 15 تا 20 روز جواب ویزای توریستی فرانسه را دریافت میکنید.
ثبت دیدگاه